Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Verzenden & Retourneren

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 

Wanneer uw bestelling op voorraad is, sturen wij uw pakket binnen een werkdag. Bij artikelen die niet op voorraad zijn, informeren wij u over de verwachte leverdatum.  

Bij iedere bestelling ontvangt u een track & trace code zodat u eenvoudig uw bestelling kan volgen. De levertijd binnen Nederland is gemiddeld 1-2 werkdagen. Voor België is dit gemiddeld 1-3 werkdagen. 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben? 

Bent u niet thuis wanneer de pakketdienst langskomt? Geen probleem. Uw pakket wordt of bij buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw. Mocht het de bezorging bij de tweede poging niet lukken, ontvangt u van de pakketdienst een briefje met meer informatie. 

Wat zijn de verzendkosten?  

Al onze bestellingen versturen wij met pakketpost via PostNL of DHL. De verzendkosten hiervoor zijn € 5,95 voor Nederland en België 

 

Retourneren 

Bent u niet tevreden over het product dat u ontvangen heeft? Dat kan helaas gebeuren. Binnen 30 dagen kunt u uw aankoop retourneren door het ongebruikte product weer te verpakken in originele verpakking en onbeschadigd retour te zenden naar: 

 

Sleephouse.NL 

Dordtselaan 67 D 

3081BG Rotterdam 

 

Wij verzoeken u hierbij een brief, met uw ordernummer, naam en rekeningnummer (voor het terugstorten van het bedrag) te vermelden. Op deze manier kunnen wij uw retourzending sneller afhandelen. De retourkosten zijn voor eigen rekening 

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug? 

Zodra wij het retour gestuurde product in goede orde hebben ontvangen, maken wij binnen 7 dagen het aankoopbedrag naar u over. Indien u een complete bestelling terugstuurt, ontvangt u ook de verzendkosten retour.  

 

Heeft u tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen? Vergeet deze dan niet met de retourzending toe te voegen.  

 

Verkeerd artikel of artikel met gebreken/fabricagefout ontvangen? 

In ons magazijn kijken wij onze producten kritisch na op kwaliteit, afwerking en verpakking. Helaas kunnen wij soms iets over het hoofd zien.  Controleer daarom altijd direct na ontvangst of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Klopt er iets niet aan uw bestelling? Dan horen wij dit graag zo snel als mogelijk zodat we het op kunnen lossen.  

 

Wilt u meer informatie ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Ons team staat voor u klaar.  

 

 

 

 

 

 

.